Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ


Βιογραφία
(κλικ στους τίτλους για play - On-Off)

Αγάπη μου που νασαι - Όνειρα κοριτσιών - Είσαι κλέφτης της καρδιάς μου
Δυο πράσινα μάτια - Σου έχω τόση αδυναμία - Λάθος η αγάπη μας - Λόντρα Παρίσι 
Η λήθη - Αν είχατε τα μάτια τα δικά μου - Τι κρίμα αγάπη μου
Θα γυρίσεις ξανά - Σιγοψιχαλίζει - Θα σε πάρω να φύγουμε
Μαραμένα τα γιούλια - Ηρθες σαν την άνοιξη - Ασπρες κορδέλες
Μπορεί και να μη σ'αγαπώ - Γελάς - Σου σφυρίζω
Τριαντάφυλλα κι αγάπη - Χέρι χέρι - Και περπατώ
                                                                       Γιάννης Σπάρτακος και η ορχήστρα του
                                                                   Αλέκου Σακελλάριου - Χρήστου Γιαννακόπουλου
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ (Ρένα Βλαχοπούλου) Γιάν. Σπάρτακου - Αλ. Σακελλάριου 
                                                                                                                 ορχ. Γιώργου Κατσαρού 1955
                                                                                                                             Κώστα Κοφινιώτη 1935

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου